پسرم ،تاج سرمپسرم ،تاج سرم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
دخترم،قند عسلم،دخترم،قند عسلم،، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

✿دردانه های بهشتــــــــی✿

ولادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) و روز مادر مبارک...

1394/1/16 18:30
401 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ハート のデコメ絵文字مادر یعنی زندگی


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی عشق


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی مهر


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی اون فرشته ای که با اشکت ، اشک میریزه


با خنده هات می خنده


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی اون فرشته ای که نگاهش به توئه و با هر...


لبخندت ، زندگی میکنه


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی اون فرشته ای که موهاش سفید میشه برای بزرگ کردنت


و به تو میگه ؛ پیر بشی مادر ، درد و بلات به جونم...


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی اون فرشته ای که صبح که خوابی آروم میز صبحونه رو


میچینه تا وقتی بلند شدی زندگی رو لمس کنی


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی اون فرشته ای که شبایی که غم داری یا مریضی تا صبح


بالا سرت می شینه و نگرانه


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی اون فرشته ای ، که وقتی موقع کار میگی خسته شدم


با اینکه پاهاش درد میکنه میگه تو بشین مادر من انجام میدم


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی اون فرشته ای که هیچ وقت باور نمیکنی مریض بشه یا پیر


بشه چون همیشه و توی هر حالتی به روت لبخند میزنه


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی اون فرشته ای که طاقت دیدن اشکاش رو نداری ...


ハート のデコメ絵文字مادر یعنی همه زندگی ...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

محبت مادرم محبت

هستی من، ز هستی توست

تاهستم و هستی...

دارمت دوست...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

゜*ハート、かわいい*゜ のデコメ絵文字تقدیم به مادرم،مادر همسرم،و همه ی مادران ،و زنان سرزمینم゜*ハート、かわいい*゜ のデコメ絵文字

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

کوثر
16 فروردین 94 19:05
سلام خاله جون اپ کردم تشریف بیارید ببینید...
☂☂☂مامان و بابای فندق☂☂☂
17 فروردین 94 17:56
روزت مبارک خانومی البته پیشاپیش
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خیلی ممنون مامان تازه کار
مامان هانیه
18 فروردین 94 14:30
سلام عزیزم پیشاپیش روزت مبارک
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از شما
kosar
26 فروردین 94 20:05
خوشحال میشوم بهم سربزنید.راستی وب خوبی دارید.
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
اومدم عزیزم اما همه ی پستات رمز داشت رمز کو پس؟؟؟
مامان لیلا
3 اردیبهشت 94 17:16
سلام عزیزم خوبی؟ ممنون که از وبلاگ محمد مهدی بازدید میکنی. منم لینکتون کردم . ضمنا تو وبلاگتون همیشه نمیشه نظر داد اصلا جای نظر نمیاد الانم به زور جای نظر پیدا کردم. تقریبا همیشه از هر دو تا وبلاگتون بازدید میکنم. روی ماه علی جون و ضحا جونو ببوس.
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام دوست خوب و عزیزم... خواهش میکنم گلم لطف کردید عزیز من خودم نظر دهی اکثر پست ها رو غیر فعال میکنم بازم ممنون که به ما سر میزنید شما هم روی ماه گل پسر رو ببوس
مامان لیلا
3 اردیبهشت 94 22:27
امشب لیلة الرغائب شب برآورده شدن حاجات است٫همه با هم: "اللهم عجل لولیک الفرج"
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
الهم عجل لولیک الفرج آمین...