پسرم ،تاج سرمپسرم ،تاج سرم، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
دخترم،قند عسلم،دخترم،قند عسلم،، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

✿دردانه های بهشتــــــــی✿

ادغام وبلاگها و رمزدار کردن پست ها

1394/8/18 9:26
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از امروز تصمیم گرفتم وبلاگ پسملی و دخملی رو ادغام کنم احساس میکنم اینجوری تمرکز بیشتری دارم و راحتترم

دوستای عزیزم که تو وبلاگ پسرم پیوند هستن هم، اینجا منتقل میشن

راستی میخوام پست هام و رمز دار کنم و اگه رمز خواستین میتونین تو همین پست برام کامنت بذارین

درضمن چون رمز پستها متفاوته ، رمز مربوط به هر پستی که خواستید عنوانش رو هم ذکر کنید

دوستتون دارم دوستای نی نی وبلاگی

پسندها (11)

نظرات (17)

مریم مامان مرسانا
19 آبان 94 0:13
دوست گلم سلام.لطفا رمز دو مطلب آخر رو برام تو تلگرام بفرست،ممنونم
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام مریم جون باشه حتما
ساره
19 آبان 94 15:43
سلام مامان ضحی جون من ساره هستم مامان عارفه دخترم 1 هفته از دختر شما کوچیک تره من همیشه پیشرفت های ضحی جون رو بررسی می کنم و با پیشرفت های دخترم مقایسه می کنم اما متاسفانه فرصت نکردم برای دخترم وبلاگ بسازم اگه میشه رمز پست ها رو به این وبلاگ خودم بفرستید انشاالله پایدار و پاینده باشید گل دخترت رو ببوس
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام ساره ی عزیز خدا عارفه ی شما رو براتون نگه داره چشم براتون رمز و میزارم رمز دار کردن پستها سخته ،هم برای خودم، هم برای دوستام که به وبلاگم میان ولی به دلایلی مجبور شدم شما هم عارفه ی عزیز رو ببوسید
مامان هانیه
19 آبان 94 17:39
اگه دوست داشتی پست دوازده ماهگی رو هم رمزشو بفرست
مامان کوثر
19 آبان 94 19:35
سلام اینجوری بهترم هست رمزو اگه دوست داشتید در اختیارم بزار مرسی
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام چشم حتما
مامانه شایلین
19 آبان 94 21:54
میشه به ما هم رمز بدید؟؟؟
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام بله حتما
مامان و بابایی دخمل بلا
20 آبان 94 12:40
سلام مامانی گل و مهربون علی و ضحا جون رمز رو هم لطف کن بهم بده عزیز دلم ... آدرس وبت هم به روی چشم , تغییر میدم دوست گلم ...
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام دوست عزیزم چشم حتما چشمتون بی بلا دوست نازنینم
مامانه شایلین
22 آبان 94 16:06
مرسی شما هم لینک شدید
مامان آریا
22 آبان 94 17:15
سلام عزیزم منه رمزززززززززز منم باید رمز بخوام ؟؟
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام عزیزم شما عزیز دلمی قهر نکن ...فرستادم برات رمزو
اورانوس
23 آبان 94 0:39
خدا این دو تا فرشته رو برای هم و برای مامان و باباشون حفظ کنه.
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
ممنون بابت دعای قشنگتون
مامان علی آقا
26 آبان 94 10:25
باز هم سلام منکه حالا حالاها به بچه دوم فکر نمیکنم خیییییلی کار سختیه ممنون مامان گل انشااله فقط همون دندون باشه ببوس فرشته های نازت رو قربووونت
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام گلم منم فکر نمیکردم خدا کنه
محجوب بانو
1 آذر 94 17:39
سلام عزیزم اگه میشه رمز 13 ماهه ی 12 دندونه رو به ما بدید راستی مهربونم پیشمون بیا خیلی خوشحال میشیم وقتی نظرهای پر مهرت رو میبینیم
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام چشم حتما زنده باشید ...حتما بهتون سر میزنم
خواهری
6 آذر 94 16:31
سلام منم رمز می خوام لطفا
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خانومی چشم حتما
ســاحتی
28 آذر 94 11:07
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید.... در مورد سوالی که پرسیده بودید: یه خلاصه جزئی از تمامی فصل هاست....
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام مجدد خیلی ممنون
مامان هانیه
22 دی 94 10:21
سلام عزیزم اگه پست ۱۵ ماهگی خصوصی نیست به منم رمز بده
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
نه خصوصی نیست گلم چشم حتما
ساره مامان عارفه
21 خرداد 95 16:10
سلام مامان گل ها خوبید؟ نماز روزه هاتون قبول باشه چند وقت بود بی خبر بودیم از شما انشاالله که حال همگی خوب باشه اگه ممکنه رمز پست 19 و 20 خوشگل خانوم رو برای من ارسال کنید ممنونم
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام دوست و همراه همیشگی عزیزم طاعات شما هم موردقبول حق ان شاالله ما خوبیم شما و خوشگل خانمم خوبید؟ چشم براتون ارسال میکنم
♡ نسیم خانوم ♡
22 خرداد 95 16:57
سلام لطفا اگه میشه رمز رو بدین
˙·٠•●♥مامان رویا♥●•٠·˙
پاسخ
سلام بله حتما
ساره مامان عارفه
3 مرداد 95 12:03
سلام مامان دو تا گل لطفا رمز این پست رو برام بفرستید ممنونم