پسرم ،تاج سرمپسرم ،تاج سرم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
دخترم،قند عسلم،دخترم،قند عسلم،، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

✿دردانه های بهشتــــــــی✿

✍️ تایید و ثبت مطلب

1397/2/6 23:28
337 بازدید
اشتراک گذاری

[img:AgADBAADBK0xGzoKGVNv3hL-rcyrqjpLNBoABFW6uo1OoyV9tMMCAAEC]




[img:AgADBAADBq0xGzoKGVMbeJz57U2sDcRUoBoABLiWDwNNF1cQ5jUBAAEC]




[img:AgADBAADCa0xGzoKGVNjPdBoIjcLsOvykBkABExPGiqF9NaLb8ABAAEC]






[img:AgADBAADDK0xGzoKGVPmGj1ZrAVS0YPCihoABBrzQc-P25U5Yw0FAAEC]













سلام سلام
من اومدم با کلی عکس
این عکسا برای اسفند و فروردینه
که نتونستم با اپلیکیشن نی نی وبلاگ ارسال کنم با ربات ارسال میکنم
بزودی باز خواهم گشت
شدیدا محتاج دعا هستم
سلام سلام
من اومدم با کلی عکس
این عکسا برای اسفند و فروردینه
که نتونستم با اپلیکیشن نی نی وبلاگ ارسال کنم با ربات ارسال میکنم
بزودی باز خواهم گشت
شدیدا محتاج دعا هستم
پسندها (2)

نظرات (0)